Re: AirBarista

5
bobbee schreef: vr 20 feb 2026, 09:44 Tof ding! Heb je de electrische pomp er ook bij?
Nee, heb ik wel naar gekeken, en ik heb bij de Action een pomp gekocht die er misschien niet op past maar ik laat het bij de capsules, die zijn niet erg duur en dan maak ik de voorraad slagroompatronen wel op met de MyPressi.

Roemer filmde 'm ook:

Short version:
[youtube_short]https://www.youtube.com/shorts/IdaGOpeNKqc[/youtube_short]
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

6
Rosanne schreef: za 21 feb 2026, 00:21 Leuk! Jij hebt ook de Mypressi twist toch? Hoe verhoudt deze airbarista zich daarmee?
Allebei heel goed. Het belangrijkste verschil is dat de MyPressi alleen tweedehands is te vinden en de AB58 is gewoon te bestellen en niet ech veel duurder dan wat de Mypressi tweedehands kost als je geluk hebt er een te vinden. Ik heb er wel een paar van en een hele voorraad cartridges ervoor maar toch ook leuk deze te hebben.

Dat je met de AB58 de druk precies kan regelen is wel extra aardig, pre-infusie op lage druk, evenwachten, volle druk die dan weer afloopt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

7
bobbee schreef: za 21 feb 2026, 00:40
bobbee schreef:Tof ding! Heb je de electrische pomp er ook bij?
Optie? ;
Afbeelding
Action.
Ah ik zie nu dat je die al had aanbevolen. Ik heb die gister gehaald, ik denk niet dat het zomaar op de AB58 past, heb ik nog niet getest maar kan zijn dat er gewoon geen koppelstukje voor is. Ik heb wel een boel koppelstukjes vooraf al gekocht maar vind de pomp ook veel lawaai maken en het kan zijn dat er olie of vettigheid uit de pomp bij de koffie komt.

9
Rosanne schreef: zo 22 feb 2026, 16:26 De airbariste ziet er aardig hetzelfde uit als de cyberflow. Daar zijn ook pompen voor gemaakt. Misschien zijn die ook los te koop?

Zie https://youtu.be/1loDF0Ya6M8?si=ovtqu_SoRzzp0vta
Er is bij de Air barista ook een pomp te bestellen. Ik heb dat niet gedaan, wel heb ik een andere gekocht maar die maakt net zo'n pokke herrie als die in het filmpje dat je linkte. Met zoveel lawijt heb ik geen zin meer in koffie ;-)

Als ik toch een serieuze pomp erbij zou kopen dan zou het die van DeWalt zijn, knalgeel, zelfde kleur als mijn DeWalt stofzuiger en zelfde kleur als mijn DeWalt slagmoersleutel voor het simpel los draaien van het verwarmingselement van espressomachines.

10
fransg schreef:
Rosanne schreef: zo 22 feb 2026, 16:26 De airbariste ziet er aardig hetzelfde uit als de cyberflow. Daar zijn ook pompen voor gemaakt. Misschien zijn die ook los te koop?

Zie https://youtu.be/1loDF0Ya6M8?si=ovtqu_SoRzzp0vta
Er is bij de Air barista ook een pomp te bestellen. Ik heb dat niet gedaan, wel heb ik een andere gekocht maar die maakt net zo'n pokke herrie als die in het filmpje dat je linkte. Met zoveel lawijt heb ik geen zin meer in koffie ;-)

Als ik toch een serieuze pomp erbij zou kopen dan zou het die van DeWalt zijn, knalgeel, zelfde kleur als mijn DeWalt stofzuiger en zelfde kleur als mijn DeWalt slagmoersleutel voor het simpel los draaien van het verwarmingselement van espressomachines.
Scherm­afbeelding 2026-02-22 om 17.01.47.png
Scherm­afbeelding 2026-02-22 om 17.02.32.png
IMG_C2EED2136DF6-1.jpeg
Afbeelding
Afbeelding
Lelit Bianca V2 - Niche zero - Lagom P80 - ROK Espresso maker - Ikape K2 portable espresso maker -