Ik probeer wat foto's te plaatsen bij mijn berichten, via de functie Bijlagen / Bestanden toevoegen.
Alleen zie ik elke keer een foutmelding "De afbeelding die je probeert bij te voegen is ongeldig." en gebeurt er niks meer.
Aan de bestanden zelf zie ik niks bijzonders: het zijn gewone .jpg en .png bestanden.
Ik werk met Windows 11 en ik heb het via Edge en via Chrome geprobeerd.
Bart
Re: Bijlagen uploaden lukt niet?
2Ik had het laatst ook al, ik denk dat het forum recent een update heeft gehad die het niet meer toelaat.
3Ik stuur het door.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
4Bart dank voor het melden.BartS schreef: Ik probeer wat foto's te plaatsen bij mijn berichten, via de functie Bijlagen / Bestanden toevoegen.
Alleen zie ik elke keer een foutmelding "De afbeelding die je probeert bij te voegen is ongeldig." en gebeurt er niks meer.
Aan de bestanden zelf zie ik niks bijzonders: het zijn gewone .jpg en .png bestanden.
Ik werk met Windows 11 en ik heb het via Edge en via Chrome geprobeerd.
Bart
Dank voor het doorsturen.bobbee schreef:Ik stuur het door.
Als het goed is werkt het allemaal weer.
5
Jep bij mij doet hij het ook weer. Dank Robin!
Lelit Bianca V2 - Niche zero - Lagom P80 - ROK Espresso maker - Ikape K2 portable espresso maker -
Bijlagen uploaden lukt niet?
6 Gek. Hij gaf bij mij wel een foutmelding van “no acces” toen ik de foto probeerde te plaatsen.
Lelit Bianca V2 - Niche zero - Lagom P80 - ROK Espresso maker - Ikape K2 portable espresso maker -