Ja geweldig. Wereld van verschil doordat je de laptop eraan hangt en een profiel afspeelt wat de brander volgt. Je dropt een kg groene bonen en hij gaat aan de gang. Kost wat maar dan heb je ook wat. Laatste grote upgrade voor de hobby voor mij denk ik. (moet nu ook het een en ander verkopen. Geen ramp, ruimte lekker op en heb dan alles wat mijn hartje begeert)
Ik ben van het Spartaans branden, gewicht, temperatuur, geur, kleur, tijd, luisteren. Dat kan ook met de bullet en ga ik zeker doen want dat is ook leuk.
Dat branden op die manier gaat mij goed af (al zeg ik het zelf) voor espresso maar voor filter, die moet je echt op het juiste moment stoppen anders brand je alle smaak weg of te kort waardoor je hooi proeft en is mij wel redelijk gelukt maar nooit goed. Ook is de eind temperatuur belangrijk en die krijg ik niet altijd even goed onder controle. Ik hoop daar sprongen op te maken. Heb goede hoop want dit ding heeft zichzelf uitermate goed bewezen wereldwijd dus als niet goed gaat weet ik in ieder geval zeker dat het aan mij ligt.