Re: Wat drink je nu?
251Maragogype van de Pelikaan uit Zutphen. Ik dacht eerst dattie te zacht zou zijn, maar ik vind m fijn en gebalanceerd. Lekker bakkie dus
Speedster | SuperJolly | et al.
Dat mag je wel een unicum noemen!Verder staan ook de gebruikte bonensoorten en de percentages die ervan gebruikt zijn vermeld op de zakjes.
Marjolein schreef:Ik was 9 euro verzendkosten kwijt. Heb meteen betaald met paypal. Dat was voor 1250 gram (5x250gr.) espresso. Inclusief verzendkosten was ik 29 euro kwijt. Dat is niet veel duurder dan wanneer je hier in NL bestelt incl. verzenden. Ik heb het espresso probeerpakket genomen.
Ik ben normaal geen spellingsnazi, maar die spelfout heeft mij in een diep emotionele bui gebracht. Ik moet geloof ik een beetje huilen...Reza schreef:Klopt alleen bij het proefpakket zijn de verzendt kosten €9,00.Maar als je een ander pakket bestelt zijn de verzendt kosten toch echt €16,50
KoffieKikker schreef:Ik ben normaal geen spellingsnazi, maar die spelfout heeft mij in een diep emotionele bui gebracht. Ik moet geloof ik een beetje huilen...Reza schreef:Klopt alleen bij het proefpakket zijn de verzendt kosten €9,00.Maar als je een ander pakket bestelt zijn de verzendt kosten toch echt €16,50