Net maar eens een diepte investering gedaan.Eenhoorn Brazil Cachoeira gekocht.Branddatum 13 januari 2011.Koffie zou dus optimaal moeten zijn.
Getest op Ponte Vecchio Export en Quiickmill Andrea.
En tot mijn vreugde moet ik mededelen dat ik mijn eigen melange die ik nu drink smaakvoller vind.Gewoon lekkerder.
De Espresso kostte me 7,95 per 250 gram.Mijn eigen koffie kost 3,50 per 250 gram.
Dus voordelen zijn 1 altijd vers.
2 ook nog lekkerder.
3 goedkoper
Re: Waarom brander kopen..
33Hmm dat scheelt wel een hoop in de prijs.cremalover schreef:De Espresso kostte me 7,95 per 250 gram.Mijn eigen koffie kost 3,50 per 250 gram
Vooral als je elke keer de verzendkosten gaat mee rekenen, dan heb je zo'n brander er inderdaad snel uit.
Maar eens opzoek naar de verschillen tussen de behmor en de gene wordt toch wel eens interessant om naar te kijken.
Rancilio Silvia PID, Aristarco SE/N, Bodum Santos, 58mm Bumper tamper
34Nou, dan kun je je baan opzeggen lijkt mecremalover schreef:Net maar eens een diepte investering gedaan.Eenhoorn Brazil Cachoeira gekocht.Branddatum 13 januari 2011.Koffie zou dus optimaal moeten zijn.
Getest op Ponte Vecchio Export en Quiickmill Andrea.
En tot mijn vreugde moet ik mededelen dat ik mijn eigen melange die ik nu drink smaakvoller vind.Gewoon lekkerder.
De Espresso kostte me 7,95 per 250 gram.Mijn eigen koffie kost 3,50 per 250 gram.
Dus voordelen zijn 1 altijd vers.
2 ook nog lekkerder.
3 goedkoper
Waar kan ik orders plaatsen?
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
36Tijd voor een upgrade kuch kuchcremalover schreef:Behmortje trekt dat niet denk ik.Ik brand al 900 gram per week.
Zo iets mischien?
Student heeft eventueel wel belangstelling in 2e hands behmor
38Ben zelf nog wel student, mijn excuses als het verkeert was overgekomen, zag mezelf als potentiële koper van je behmor. Maar zo'n Izzo Pompei ziet er goed uit valt helaas buiten mijn budget voor de eerst komende tijd. Ben nog gelukkig met mijn Silvia.cremalover schreef:Ben geen student meer.Wel interesse in een 2e hands Izzo Pompei.
39Dat zegt niets, ze wil gewoon iets van je!Vrouw vindt de mijne ook lekkerderder.
Nee serieus, hier dezelfde ervaring...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
40Dat zegt niets, ze wil gewoon iets van je!
Jij weet het en jammer genoeg weet ik het ook.
Jij weet het en jammer genoeg weet ik het ook.