Het zal misschien meer een topic worden om mij er zeker van te maken om een brander te kopen. Het volgende doet zich voor, ik stond met me muis boven de koop knop van de Gene Cafe en toen bedacht ik mezelf. Ga ik dan elke zondag oid bonen staan branden voor die week. Het lijkt me helemaal geweldig en vooral ook de verdieping die er weer extra bij komt met deze extra factoren van het branden.
Branden jullie elke week wel een half pondje bonen. Of doe je het erbij omdat het leuk is en bestel je ook nog online, waar ze ook kakelvers binnenkomen. Want de tijd van bonen ouder dan een dag of 2 is verleden tijd.
Of is het zo dat als ik eenmaal heb gebrand, alle online branders verdwijnen als sneeuw voor de zon en ik direct net zo verslaaft ben als met het espresso zetten zelf. Stel dat je het er alleen maar af en toe bij doet omdat het leuk is, is de Gene dan geen overkill en haal je het ook met een Behmor of een I-Roast 2.
Een hoop vragen weer, alvast bedankt!
Waarom brander kopen..
1Expobar Brewtus III - vaste waterleiding + externe rotarypomp, Mazzer Super Jolly, Gene Café, Serie Reg Barber Tampers