Zie onder andere deze (Duitse & Engelse) specificaties (pdf)
![Afbeelding](http://www.koffiegek.nl/upload/item/1199881570.jpg)
Beetje zoeken idd en je komt op de Ditting KED640 uit.... maar waar kan je die in nederland vinden? Ik kon nergens een prijs vinden.Marc schreef:Exact dezelfde molen (uit dezelfde fabriek) maar dan goedkoper wordt ook verkocht onder de merknaam ditting, leuk om te weten als je op zoek bent...
You can order Ditting coffee grinders and parts direct via phone, fax or email. All information on models and part numbers can be found throughout the website with the one exception of pricing. Please call or email for a quote or an update on pricing.
'Barista spelen'? Vind dat een zeer serieus vakmansschap!Marc schreef:....verder heeft de molen als mooi bijkomstig effect dat de horeca uitbaters meer aandacht aan de koffie bereiding gaan schenken (barista spelen) en daar zit de grootste winst in....
En verder is barista een serieus vak en als de gemiddelde horeca eigenaar hiervan 50 % van zou toepassen zou de gemiddelde espresso al heel veel beter zijn. Dus wat ik ermee bedoel te zeggen is dat ik het toejuich als een horeca uitbater zijn koffie serieuzer neemt.Harm schreef:'Barista spelen'? Vind dat een zeer serieus vakmansschap!Marc schreef:....verder heeft de molen als mooi bijkomstig effect dat de horeca uitbaters meer aandacht aan de koffie bereiding gaan schenken (barista spelen) en daar zit de grootste winst in....
Terug naar “Koffiemolens & malers”