Re: Fiorenzato La Bricoletta Elegance Espresso Machine
31bij kafko ook ff voor 4 tientjes een set met alle rubbers'o ringen en afdichtingen kopen.En een nieuwe vacuum breaker
Denk dat ik dat terugbrengen wel kan vergeten.cremalover schreef:Maar ik had hem wel teruggebracht.Ik heb voor bijna hetzelfde bedrag een Andrea van drie jaar oud gekocht die er perfect uitzag behalve wat kalkafzetting in de mushroom.
ook zeer behulpzame gast Peter.ik heb hem wel een beetje de pis lauw gemaakt maar hij blijft altijd behulpzaam en vriendelijk.N00b schreef:Denk dat ik dat terugbrengen wel kan vergeten.cremalover schreef:Maar ik had hem wel teruggebracht.Ik heb voor bijna hetzelfde bedrag een Andrea van drie jaar oud gekocht die er perfect uitzag behalve wat kalkafzetting in de mushroom.
kan het proberen ik heb hem gister al gemaild, dat het niet zo netjes is etc. en dat hij me een passende oplossing bieden mag.
anderzijds.. ach
mooi project dit, alleen wat te duur gekocht dan, zonde..
Peter van kafko kan mij alles leveren die heb ik net aan de lijn gehad, dus daar heb ik alles besteld..
die verzekerde mij dat hij er weer als nieuw uit zou komen Als het niet lukt mocht ik altijd langs komen bij hem.
hij zat te huilen van verdriet bij het zien van de foto's, haha mooi, die enthousiastelingen.