Re: Wat drink je nu?

311
Brrrr,... krijg steeds weer de rillingen als iemand een dweil uitwringt boven een kop en dan vol smaak zegt dat die dolce gatso lekkere koffie is maarja,... smaken verschillen zullen we maar zeggen, alleen jammer dat dat "gif" in 1 adem genoemd wordt met koffie terwijl dat 2 TOTAAL VERSCHILLENDE dingen zijn naar mijn bescheiden mening maargoed, ik houd het dan van de week maar bij een lekkere geurige versgemalen espresso van m'n Malawi Geisha Mzuzu bonen. 8-)

Re: Wat drink je nu?

312
Heeft iemand de nieuwe Evo blend al geprobeerd van Dutch Barista coffee?

Ik heb 'm besteld, samen met hun espresso blend 01. Die laatste is bekend en smaakt geniaal. Volgende week ga ik de Evo uitproberen, maar 1st m'n allerlaatste restje huisespresso van coffeexperts opmaken.

Ik moet zeggen dat van de Nederlandse koffiebranders die ik tot nu toe geprobeerd heb ik deze 2 branders de beste vind. Koffie is van allebei supervers en smaakt geweldig.

Dutchbarista rekent alleen vanaf 35 euro geen verzendkosten en daarom zal ik daar eerder bestellen.

Re: Wat drink je nu?

317
Een nieuwe Brasil van Fascino,komt volgende week of zo pas op de markt.
Heel aparte smaak,maar ik vind 'm super,dit is een blijvertje.
Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje

Re: Wat drink je nu?

319
Toevallig vandaag zelf eens mijn bonen opgehaald,heb ook een leuke rondleiding gehad.
T,sja en dan zie je wel eens wat liggen :o
Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje