Nieuwe setup

1
En eindelijk ben ik tevreden. Met een prachtige Mazzer Mini op het aanrecht. Beschaafd van omvang en veeeel mooier dan zo'n Compak. En het belangrijkste de koffie is er geweldig op
vooruit gegaan ivm mijn Demoka!
Rancilio Silvia + Auber Pid | Mazzer Mini | Demoka M203

Re: Nieuwe setup

5
snuuf schreef:En eindelijk ben ik tevreden. Met een prachtige Mazzer Mini op het aanrecht. Beschaafd van omvang en veeeel mooier dan zo'n Compak. En het belangrijkste de koffie is er geweldig op
vooruit gegaan ivm mijn Demoka!
Ah, dus een Mazzer Mini "mag" wel! Ja, dat scheelt wel iets in omvang, inderdaad (ook in maalkwaliteit, trouwens). En gelukkig vertaalt alles zich ook in een betere smaak, heel goed.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Re: Nieuwe setup

6
Het scheelt zowel tov de Demoka als van de K6 ja. Maar voor mij is de stap vooruit al enorm groot. De proporties van de Mazzer zijn prima, en qua kleur is de match met Silvia ook veel beter. Wat een afwerking trouwens, die Mazzer. Het hele apparaat is zo door en door stevig en degelijk.

Weet iemand trouwens wat een gebruikte Demoka moet opbrengen?
Rancilio Silvia + Auber Pid | Mazzer Mini | Demoka M203