Re: naked Strega shot

2
Yep, dat is een echte donutextractie. Maar wel lekker dik, en zo heerlijk stil tijdens het zetten... Ik wil ook een Strega!! (of een 1-groeps Spirit).
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

3
Spironski schreef:Yep, dat is een echte donutextractie. Maar wel lekker dik, en zo heerlijk stil tijdens het zetten... Ik wil ook een Strega!! (of een 1-groeps Spirit).
Ben eerlijk he. :mrgreen:
Kan ook secuur tampen etc voor een perfect shot en dan zeggen "Eerste shot naked".

Ik ben vaak slordig in mijn tamperij.Dit shot toont aan dat ik er meer uit kan halen.Beetje meer aandacht aan mijn verdeling etc geven. ;)

4
Je wordt meteen op de vingers getikt hè? Door je Naked, dan... ;)
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

10
Ik wil van dit topic ook maar even gebruik maken om een vraagje te stellen aan de Strega gebruikers hier.
Zijn jullie helemaal tevreden over t apparaat?
Voldoet het aan de verwachting en is hij echt dagelijks te gebruiken voor al je visite. Ik bedoel hiermee dat ik niet dagelijks met mijn Electra werk omdat dat gewoon niet handig is en er nog regelmatig compleet mislukte bakkies uit komen. Als de Strega hier komt gaat de rest wel het huis uit. Voor mijzelf wil ik dan lekker kunnen experimenteren maar ik wil toch ook snel en makkelijk een goed bakkie kunnen zetten wat ik kan herhalen.