Net mijn eenkops porta verbouwd naar naked.
Gelijk eerste shot gefilmd.
Niet perfect maar soort van slapshot tamp.
Inclusief blonding.
Enjoy:
http://s143.photobucket.com/albums/r156 ... 002-95.mp4
Re: naked Strega shot
2Yep, dat is een echte donutextractie. Maar wel lekker dik, en zo heerlijk stil tijdens het zetten... Ik wil ook een Strega!! (of een 1-groeps Spirit).
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
3Ben eerlijk he.Spironski schreef:Yep, dat is een echte donutextractie. Maar wel lekker dik, en zo heerlijk stil tijdens het zetten... Ik wil ook een Strega!! (of een 1-groeps Spirit).
Kan ook secuur tampen etc voor een perfect shot en dan zeggen "Eerste shot naked".
Ik ben vaak slordig in mijn tamperij.Dit shot toont aan dat ik er meer uit kan halen.Beetje meer aandacht aan mijn verdeling etc geven.
4Je wordt meteen op de vingers getikt hè? Door je Naked, dan...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
6Groupbuy!!
7Ik hou het maar op de Astoria Fiore !!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
8Dan had je toch die op marktplaats moeten kopen. Die heeft er een heel tijdje opgestaan en was nagenoeg nieuw. Had je ook nog wat met de prijs kunnen doen misschien.Midas schreef:Potverdomme, ik wil nu een strega!
9merten schreef:Dan had je toch die op marktplaats moeten kopen. Die heeft er een heel tijdje opgestaan en was nagenoeg nieuw. Had je ook nog wat met de prijs kunnen doen misschien.Midas schreef:Potverdomme, ik wil nu een strega!
Dat was de mijne.
10Ik wil van dit topic ook maar even gebruik maken om een vraagje te stellen aan de Strega gebruikers hier.
Zijn jullie helemaal tevreden over t apparaat?
Voldoet het aan de verwachting en is hij echt dagelijks te gebruiken voor al je visite. Ik bedoel hiermee dat ik niet dagelijks met mijn Electra werk omdat dat gewoon niet handig is en er nog regelmatig compleet mislukte bakkies uit komen. Als de Strega hier komt gaat de rest wel het huis uit. Voor mijzelf wil ik dan lekker kunnen experimenteren maar ik wil toch ook snel en makkelijk een goed bakkie kunnen zetten wat ik kan herhalen.
Zijn jullie helemaal tevreden over t apparaat?
Voldoet het aan de verwachting en is hij echt dagelijks te gebruiken voor al je visite. Ik bedoel hiermee dat ik niet dagelijks met mijn Electra werk omdat dat gewoon niet handig is en er nog regelmatig compleet mislukte bakkies uit komen. Als de Strega hier komt gaat de rest wel het huis uit. Voor mijzelf wil ik dan lekker kunnen experimenteren maar ik wil toch ook snel en makkelijk een goed bakkie kunnen zetten wat ik kan herhalen.