goedemorgen
ik hoop dat er iemand is die me kan helpen
onze volautomaat geeft sinds kort maar halfe kopjes koffie.
nu zit er aan de voorkant de doorloop en die zit verstopt
hoe kan ik dat het makkelijkst schoonmaken zodat we weer een lekker bakkie koffie kunnen krijgen
de crema laagje zit er nu ook niet op.
koffie was heel lekker maar nu zit er soms koffiedik in.
hoop op antwoord groetjes corina
Re: probleem bosch tca5202 classic piano
2Ik heb er geen ervaring mee, maar dit lijkt me een probleem dat in de gebruiksaanwijzing zou kunnen staan. Die is door hier te klikken te downloaden.
Staat wel iets over de bereidingseenheid reinigen, denk dat je dat moet hebben.
Staat wel iets over de bereidingseenheid reinigen, denk dat je dat moet hebben.
3Je kan proberen de uitloop te reinigen met van die ouderwetse pijpenragers, vaak lukt dat wel.
Andere optie: uit elkaar halen en compleet reinigen, het is een klus, maar als hij verder goed is, zeker de moeite waard.
Zover ik jouw probleem kan beoordelen, komt het alleen door verstopping en dat is te verhelpen.
Andere optie: uit elkaar halen en compleet reinigen, het is een klus, maar als hij verder goed is, zeker de moeite waard.
Zover ik jouw probleem kan beoordelen, komt het alleen door verstopping en dat is te verhelpen.
4idd uit elkaar halen anders krijg je hem nooit helemaal schoon. zit gewoon koffiedrap in de uitloop.
misschien als je de bovenkant eraf haalt dat je er al bij kan. is heel makkelijk.
2 torkx schroeven bovenop en 2 torkx schroeven aan de achterzijde boven.
zorg wel dat je bonenreservoire leef is anders ligt heel je apparaat vol met bonen als je de bovenkant eraf haalt.
succes,
mvg nicko
misschien als je de bovenkant eraf haalt dat je er al bij kan. is heel makkelijk.
2 torkx schroeven bovenop en 2 torkx schroeven aan de achterzijde boven.
zorg wel dat je bonenreservoire leef is anders ligt heel je apparaat vol met bonen als je de bovenkant eraf haalt.
succes,
mvg nicko