Re: Waar drink je de beste koffie ?
31Ach, smokkel gewoon je eigen machine binnen... een epressopotje op een kookplaatje bijvoorbeeld...
Is dat cappuccino?Aadje schreef:Dus Utrecht en Maasticht hebben fatsoenlijke koffie op de Uni?
Wat doe ik dan in godsnaam in Enschede, waar de gebouwen vol staan met Autobar apparaten . . . grrr
Ik denk dat Barend inderdaad in veel ("grote") espressobars herkend wordt, maar in het gros van de lokaties niet, hoor... Op zich vind ik reports een grandioos idee, waar hier ook door iedereen al hard aan gewerkt wordt, en ik denk niet dat die 2 euro aan gratis koffie mensen eerder naar Groningen, Dordrecht, Utrecht of waar dan ook zal trekken.Juliejayne schreef:Maar, als je 10 duidelijk, reports kunnen hebben, in een korte tijd, over de kwalitiet van je produkt, dan vind ik dat waardevol.
Ik weet dat wij serveer de beste espresso en cappuccino in Dordrecht. Maar wij kan altijd beter doen, en verse ogen zal misschien iets anders ziet.
Het was alleen en idee. En denk je dat de AD keurmeester "incognito" is?
Als je op het knopje 'cappuccino' drukt komt dit er in ieder geval uit. Of het ook echt door kan gaan voor cappuccino is een andere vraag.Gutenberg schreef: Is dat cappuccino?
Goed idee Karel!karel schreef:Is dit misschien een idee ? Of juist niet?
Koffiekaart (van Koffiepraat)!
Beginnetje;
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... ff58a7&z=8" onclick="window.open(this.href);return false;
En.. zo ja . hoe te selecteren? En wie mag er toevoegen of verwijderen opdat er een eerlijke selectie ontstaat van plekken die de moeite waard zijn.
Terug naar “(Horeca) proefpanel”