Ik weet niet of ik hem zo door mag sturen of dat er even een bevestiging moet komen van Martijn of Jeroen?
Volgens mij was SteefM het eerst?
Re: The Traveling Chemex
152Ik wil 'm pas later. Ik zou het via Martijn doen en ik zal 'm even hierop attenderen. Het is prachtig weer dus ik kan me voorstellen dat hij het op het moment minder goed in de gaten houdt.
153Komt goed, ik hoor het wel.
Brasilia mini classic - Quamar M80E - Gene Café
154Ha Cobus, allereerst bedankt voor je uitgebreide ervaringen! Ziet er goed uit!Cobus schreef:Ik weet niet of ik hem zo door mag sturen of dat er even een bevestiging moet komen van Martijn of Jeroen?
Volgens mij was SteefM het eerst?
Steef heeft aangegeven nog even te willen wachten dus ik heb Raymondv even gevraagd zijn NAW gegevens door te sturen. Zodra ik deze heb stuur ik ze naar jou.
Voor in de toekomst mag het doorsturen wat ons betreft onderling geregeld worden. Wellicht is het wel handig om wanneer je de Chemex hebt verzonden even de NAW gegevens in een pb naar mij te sturen zodat we weten waar de chemex uit hangt.
Als de filters op zijn of er is een ander probleem, dan hoor ik (of Jeroen) dat natuurlijk ook graag. Vragen, opmerkingen of andere issues mogen ook per mail naar info(at)mijnbroerenik.nl
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu
155Hij is weer onderweg!
Morgen zal ie wel aankomen Raymondv.
Ik was gisteren al bij het postkantoor maar toen was er een landelijke storing.
Morgen zal ie wel aankomen Raymondv.
Ik was gisteren al bij het postkantoor maar toen was er een landelijke storing.
157Hij is heel aangekomen! Gisteren binnengekregen maar vandaag pas tijd gehad om hem uit de doos te halen. Vanmiddag 2 bakkies gezet van mijn zelfgebrande boontjes en ik moet zeggen -> niet verkeerd!
MOet wel iets meer koffie er in doen dan 1 eetlepel op 150 ml, want dan vind ik het een slap bakkie.
Zal er vd week nog een paar keer proberen en ook anderen laten proeven.
P.S. iemand tips hoe je het filtertje het beste kan vouwen? Zodat ie mooi rond er in zit, alvast bedankt!
MOet wel iets meer koffie er in doen dan 1 eetlepel op 150 ml, want dan vind ik het een slap bakkie.
Zal er vd week nog een paar keer proberen en ook anderen laten proeven.
P.S. iemand tips hoe je het filtertje het beste kan vouwen? Zodat ie mooi rond er in zit, alvast bedankt!
The Traveling Chemex
158Je hoeft eigenlijk niet te vouwen, gewoon zo uit de doos en dan op de juiste manier plaatsen dat is alles.
Zie ook hier: http://www.chemexcoffeemaker.com/suppor ... tions.html
Wel even naar beneden scrollen voor de instructies voor vierkant.
Zie ook hier: http://www.chemexcoffeemaker.com/suppor ... tions.html
Wel even naar beneden scrollen voor de instructies voor vierkant.
159Je klapt inderdaad gewoon 1 van de 4 vellen open en thats it.
Ik moest ook ff zoeken hoe of wat en het staat ook op de doos.
Ik moest ook ff zoeken hoe of wat en het staat ook op de doos.
160Inmiddels 2 keer meer geprobeerd en de techniek afgekeken van de internetfilmpjes. Valt in goede smaak vanmiddag bij ESW geweest om er zelf 1 aan te schaffen, inclusief een schenk keteltje van Hario
Hij is dus weer beschikbaar voor de volgende gegadigde!
Hij is dus weer beschikbaar voor de volgende gegadigde!