Re: Testen van de Senseo Sarista
21haha! zo zie ik het ineens helemaal voor me.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Dat is een ander systeem wat dergelijke dingen gebruikt, daar wordt niks meer in gemalen alleen nog wat samengeperst.Spironski schreef:Maar begrijp ik nu goed dat deze Senseo wèl echte koffieboontjes gebruikt? Er wordt in elk geval geen melding gemaakt van gemalen-en-vervolgens-weer-samengeperste bonen.
Klopt. Volgens mij is het de bedoeling dat je gevulde container(tje)s koopt die je op de machine zet. Ik neem aan dat ze, net als bij inktcartridges, beveiligd worden tegen eindeloos na-vullen... er moet natuurlijk nog wel wat aan verdiend worden...Spironski schreef:Maar begrijp ik nu goed dat deze Senseo wèl echte koffieboontjes gebruikt? Er wordt in elk geval geen melding gemaakt van gemalen-en-vervolgens-weer-samengeperste bonen.
Ze zouden een simpele RFID chip in de capsule kunnen doen en een lezer in het apparaat.Joep schreef:Ik vraag me toch af hoe ze dat willen doen.
Zo gebeurt dat ook met inktcartridges toch?R&B schreef:Ze zouden een simpele RFID chip in de capsule kunnen doen en een lezer in het apparaat.Joep schreef:Ik vraag me toch af hoe ze dat willen doen.
Daar zou dan bijvoorbeeld een maximum aantal kopjes per capsule aan verbonden kunnen zitten, zó dat uiteraard wel alle bonen verbruikt kunnen worden, maar bijvullen weinig zin heeft.