Re: SanRemo Capri?

51
Nee, dat heb ik niet. Weer wat geleerd, er zit wel een sproeier volgens mij, maar die laat ik gewoon zitten. Er zat wel wat kalk, kan ik dat gewoon weghalen met citroenzuur? Ik dacht dat messing samen met andere metalen niet zo goed tegen citroenzuur kan toch? Ik ga wel ff googlen...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

52
Ben zondag bij Peter geweest voor wat rubbers etc. De zetgroep meegenomen en volgens Peter ziet die er echt nog prima uit, volgens hem geen oude machine of veel gebruikt! Super toch!
Van de week de boel weer monteren en dan....spelen en genieten!
Ik zal dan weer fotos plaatsen.
Ben nu nog opzoek naar een gebruikte dva lt8 waterontharder voor een mooie prijs dus als iemand iets tegenkomt! Laat maar weten.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

53
Ha ha, je zit op de kop af een maand op dit forum. En als ik dan zie waarmee je binnenkwam en waar je nu al bent! (Heb je toevallig ook een partner die ons als duivels van de verleiding ziet? ;) )

Mooi om te zien!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

54
Haha, mijn vriendin laat mij nog gaan in mijn avontuur en ze drinkt zelf geen eens koffie! En voor mijn zoontje van 6 is het hartstikke leerzaam hoor! :D

Moet zelf zeggen dat ik de capri zelf wel aan de maat vind, dus wellicht kies ik zelf voor iets kleiner tzt...
Dat ik in een korte tijd wat kennis heb opgebouwd is dankzij jullie hulp, waar was ik anders begonnen? :wink: Molen van de aldi, bonen van de lidl en de machine....? Wie zal het zeggen.... :mrgreen:

55
bobbee schreef:Ben zondag bij Peter geweest voor wat rubbers etc. De zetgroep meegenomen en volgens Peter ziet die er echt nog prima uit, volgens hem geen oude machine of veel gebruikt! Super toch!
Mooi zo, kwam de koffieteer makkelijk los? Helemaal schoon nu?
Je boft dat Peter zo dichtbij woont.

Ik zag dat je die waterontharder al gevonden hebt? Ik zal de link maar niet geven.

56
De koffie teer was wel hardnekkig maar het is allemaal weg. Heb ook een hele lading coffeeclean tot mijn beschikking gelukkig!
Kalk is er ook mooi uit.
Ik heb nog geen water ontharder, dus als je een link hebt. Graag!

58
Dank je wel! Dat is ook mijn bod inderdaad...
Ik heb de verkoper eerst een mail gestuurd maar hij wilt er 75,= voor hebben, vind ik teveel omdat ze nieuw 100,= zijn. Dus dacht, ach laat ik er eens wat op bieden, je weet nooit.... :smile: