Ik vind het een beetje onzinnig van Activ om extra regels voor bestaande leden te maken!
Laat die nieuwelingen eerst maar 'bewijzen' dat ze zich hebben ingelezen, ik ga zeker geen hele handleiding uittypen voor degenen die blijk geven lezen maar lastig te vinden.
Zoeken doen ze ook niet, terwijl wat ze vragen meestal al in 20 andere topics te vinden is.
Pet Boon gaat voor het pure gesprek volgens de regels, in principe ga ik daar ook vanuit, maar als de TS het desondanks beter weet, moet ie het zelf maar uitzoeken...helemaal met Bluecold eens.
Kijk dit nemen we even als voorbeeld:
Blijkbaar weet hij precies waar mijn grenzen liggen
een pedanterig "be my guest" en als garnering even een persoonlijke noot.
Kom,kom een beetje lachwekkend als je het mij vraagt en idd heb ook ik van jou nog geen hulp aan derden gezien, dus deze reactie vind ik conform de domme vragen cq belerende opmerkingen die nieuwelingen richting oudgedienden plaatsen.
Sarcasme kan m.i dus best opvoedkundig werken! Val me maar aan hoor, ik gooi regelmatig de kreet 'you can lead a horse to water, but can't make it drink' in de groep. En ja, dat zijn altijd TS'ers die het ondanks de goede bedoelingen en de gegeven raad toch beter denken te weten, je krijgt dan een kat en de vraag word gewoon opnieuw gesteld.
Je mag daaruit concluderen dat mijn advies dus niet werkt, prima, maar mag ik mijn frustratie en ongenoegen svp ook uiten!!?