Re: La Pavoni ECL Espresso Cappuccino Lusso Cromo

12
Dat is idd een Gaggia Classic, ik weet niet of je een beetje handig bent, want dat zou je met deze misschien wel moeten zijn.
Weinig tot geen info bij de adv,...vaak verkalken die dingen en dat gaat niet weg door m een keer te ontkalken!
Sommigen melden bv dat ze m net gereviseerd hebben of dat ze ontkalkt water gebruikten, dat zegt iets meer.
Je kunt m die vragen stellen en kijken wat het antwoord is.

Re: La Pavoni ECL Espresso Cappuccino Lusso Cromo

14
Tja, iedereen op marktplaats heeft alles net gereviseerd of ontkalkt lijkt het wel en daarom verkopen ze het ook. ;) Maar ik denk dat de Classic en Silvia prima apparaten zijn om mee te beginnen. Is online erg veel te vinden over deze machines en redelijk simpele techniek. Ben zelf met een Classic begonnen en een jaar lang plezier mee gehad. Opv aangepast en een stoompijp van een Silvia erop gezet is niet nodig wel leuk :D . En deze 2 machines zijn makkelijk door te verkopen als je besluit te upgraden naar een andere machine. Voor het aankopen is ophalen het beste denk ik. Kun je zien hoe mensen leven en dat zegt indirect ook vaak wat hoe ze dan met de spullen omgaan. Als de waterbak bv. wit is van het kalk of de douchekop dicht zit met koffieprut zegt dit ook al genoeg. En anders even testen voor aankoop evt met koffie natuurlijk. Van een Silvia weet ik de prijzen niet zo maar de meeste doen een redelijk Classic weg voor rond de 100,- 150,- dit na gelang de leeftijd. Mijne was toen 6 jaar oud redelijke staat voor 100,- maar goed een miskoop kan altijd blijft een gok. Maar met 2 Classics van 50,- kan je er ook een maken.
Expobar Office Control, Cunill Luxomatic On Demand, en verse boontjes :D