excuus aanvaard.bobbee schreef:Echt, nou bij deze mijn excuus.jan kees schreef:niks spelletje, ben bloedserieus!
Met een volautomaat zet je koffie. Met een losse maler en semi automaat maak je koffie/espresso.
Net als een professionele (hobby) fotograaf, die maakt de foto met zijn slr en losse lenzen etc... Iemand die wat fotografeerd met zijn compact camera, die neemt foto's....
Je creëert iets met de variabelen om tot het gewenste resultaat te komen. Tot in perfectie verzorgd omdat je die wens hebt. Heb je die mogelijkheid van aanpassen niet, dan loop je al gauw tegen beperkingen aan.
Dat de 1 genoegen neemt met een overbelichte foto zegt niks over de kwaliteit van de camera. Dit kan je immers met beide camera's voor elkaar krijgen. Maar met de slr kun je de variabelen aanpassen om de overbelichting tegen te gaan en tot de perfecte "shot" te komen. Zo is het ook met de espresso apparatuur. Dat zal nooit veranderen.
beste bobbee, we zullen het met zijn allen niet eens worden, dat is duidelijk. Maar blijft staan, dat ik zeer nieuwsgierig ben naar een dubbel blind onderzoek met een super en een semi. De semi aanhangers zullen nog verbaasd staan..daar gaat het toch uiteindelijk allemaal om, de lekkerste koffie maken, en de proevers, maar dan wel vele proevers, zullen een oordeel moeten vellen.
Ik laat het hier maar bij, we komen er niet uit. Ieder zijn mening, ik blijf bij mijn mening en ben niet overtuigd door semi liefhebbers. De toekomst zal het uitwijzen.. wie er gelijk krijgt.