Re: Fiorenzato, hoe maalgraad aanpassen?

36
Mestre heet de plaats waar Fiorenzato gevestigd is, maar dat terzijde. Jammer dat het niet wil lukken, het is zeldzaam, maar blijkbaar gebeurd het zo nu en dan toch. Goede waarschuwing.

Ga je dan die T80 van kassei kopen? Die ziet er wel een stuk beter uit!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

37
Ja spijtige zaak voor m'n eerste aankoop, het was de eerste keer dat ik een elektrische molen bekeek en had de maal verstelling dus niet gecheckt, ik heb in elk geval m'n les geleerd...

Ja het is de molen van kassei, ziet er inderdaad goed uit, ik kan al niet wachten :)
Londinium-Eureka75e-ECM Giotto-Mazzer Major-Fiorenzato T80-

39
Zonde hoor, er zijn wel meer t80's die vast hebben gezeten en ze zijn allemaal weer bruikbaar na wat inspanning...ik weet zeker dat je beter kunt luisteren naar de mensen hier op het forum dan die in de winkel waar je bent geweest.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’