Leuk filmpje.
vooral op 1 minuut 50 sec.Pure komedie.
Je ziet hem denken in die pijnlijke halve minuut stilte " I hate that fuckin' Mini ".
http://www.youtube.com/watch?v=kCuylRw8hqk
Re: Gwylim davies
2Waar kan je die petjes kopen voor binnen?
Vrouw,twee kinderen en twee kittens ;) o ja en een Nuova Era Altea Compact (2gr) met Gene brander en een Zenith 65E maler.
3Heb je nog meer van die slaapverwekkende flimpies
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
5Dat weet iedereen
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
6Ghèhe, hij staat er wel pijnlijk bij te kijken, ja.
Ik vind het overigens wel opvallend dat hij blijkbaar de pf na gebruik met koffie en al in de machine heeft laten zitten. Ikzelf haal die er zo snel mogelijk uit, maak hem schoon en spoel meteen de kop schoon.
Ik vind het overigens wel opvallend dat hij blijkbaar de pf na gebruik met koffie en al in de machine heeft laten zitten. Ikzelf haal die er zo snel mogelijk uit, maak hem schoon en spoel meteen de kop schoon.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
7Ik laat hem er ook in zitten en klop die pas uit voor gebruik, blijft zo mooi op temperatuur en zo.
Vindt het toch een slaapverwekkend Fillempie en ik weet niet wat Bobbee nou weer voor een kutsmoes heeft om even te katten.
Vindt het toch een slaapverwekkend Fillempie en ik weet niet wat Bobbee nou weer voor een kutsmoes heeft om even te katten.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
8Hij zal het wel vanuit een horeca omgeving benaderen. Daar zitten ze er vrijwel altijd in tot de volgende.
Tenzij je zaak voor geen meter loopt en je niks te doen hebt misschien.
Thuis klop ik hem wel meteen leeg en spoel ik alles even door.
Als ik eraan denk.
Wat ongeveer 25% van de gevallen is.
Tenzij je zaak voor geen meter loopt en je niks te doen hebt misschien.
Thuis klop ik hem wel meteen leeg en spoel ik alles even door.
Als ik eraan denk.
Wat ongeveer 25% van de gevallen is.
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60
9@adriaan:
Hoezo weer?
Is toch gewoon een leuk moment in dat filmpje en je hebt wel vaker wat te zeuren als iemand enthousiast iets post. Dat weet iedereen.
Hoezo weer?
Is toch gewoon een leuk moment in dat filmpje en je hebt wel vaker wat te zeuren als iemand enthousiast iets post. Dat weet iedereen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
10Hehehe "I hate that fucking mini"cremalover schreef:Leuk filmpje.
vooral op 1 minuut 50 sec.Pure komedie.
Je ziet hem denken in die pijnlijke halve minuut stilte " I hate that fuckin' Mini ".
http://www.youtube.com/watch?v=kCuylRw8hqk
Ik kende het filmpje wat langer en dit moment viel me ook op de eerste keer en het is erg grappig!
Ik vind Gwilym Davies een uiterst sympathiek figuur die de Koffieboer en de koffieboon centraal stelt en als eerste onder de aandacht brengt. Ook propageert hij een verantwoordelijk gebruik van koffie (denk aan de veel mensen die de pf volmalen en dan de bult in de afklopbak weggooien), en hij vind alle hocus-pocus overdreven en onnodig. (roeren in het koffiemaalsel, 30 keer tikken, vinger-yoga pf gladstrijken, complexe tampbewegingen, op je linkerbeen staan tijdens malen / in de winter op je rechterbeen, etc. ). Ik mag em wel