Re: Adresjes topic

25
bobbee schreef:Vraag me af of ze iets te maken hebben met de winkel uit dusseldorf?
Ja klopt, de man van espressoperfetto vroeg me een paar maanden terug of er een winkel als de zijne hier in de buurt was en ik heb hem een makelaar genoemd die o.a. in de Kinkerstraat wat winkelruimtes leeg heeft, vlakbij de plek waar nu Lot 61 het erg goed doet.

En hij heeft dus intussen zijn imperium naar Den Haag uitgebreid.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

26
Dus ze hebben ook een zaak in Amsterdam? De zaak in Dusseldorf ziet er wel leuk uit! Leuke keuze van machine's.

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

29
Ik heb een weekje geleden een bezoekje gebracht aan espresso perfetto Dusseldorf. Mooie zaak met een compleet assortiment. Een aantal gereviseerde Faema E61 machine's op de plank staan klaar voor de verkoop. En naast een aantal show hevelmachine's in de etalage een mooi assortiment aan nieuwe machine's waaronder de nieuwe ECM welke volgens mij een rip-off is van de KvdW machine's...Ik heb wat foto's gemaakt. Kijk en oordeel zelf.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’