ok wat heb ik gedaan:
pomp besteld dezelfde en nog steeds het zelfde probleem net of er geen druk op zit. goed alles nagekeken toen zag ik de crema ventil
deze losgehaald en zag een rubber ring binnen, deze weggehaald en volle druk koffie komt er uit. dus de rubber is niet meer goed denk ik .
maar nu heb ik jullie hulp nodig ik heb m dus uitelkaar gehaald hoe moet ie op welke volgorde . graag jullie reacite hierop
zie foto dit is de boosdoener maar hoe moet ie weer inelkaar iemand een foto of stappenplan op wel volgorde die moet
Re: Saeco Incanto deluxe (kwaaltjes!) Help
22Je bent wel erg makkelijk. Eerst negeer je alle adviezen, bestel je daardoor voor jan l#l een pomp, gaat verder aanmodderen, haalt iets uit elkaar zonder te kijken hoe het in elkaar zit en nu mogen wij je weer vertellen hoe het in elkaar moet?
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton
23Hmm moet ik nou echt hier op reageren. Laat aub je veronderstellingen voor jezelf, want je komt wel vaker met beweringen niet kloppen of nergens opslaan.
Maar goed ik ben de makkelijkste. Ja ik heb een pomp besteld en niet voor jan l#l want om een probleem uit te sluiten moest ik kiezen voor een jan l#l pomp of z groep. Deze was goedkoper!
Nu heb ik een pomp erbij die ik kan bewaren en/of iemand ooit blij mee kan maken.
Verder zeg je aanmodderen dan moddert er iedereen hier zijn we daar over eens, dit is een forum en daar leren we van, toch?
Iets uit elkaar gehaald, klopt ! Maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet hoe ik m weer terug in elkaar moet zeggen. Als je goed leest, heb ik niet gezegd dat ik niet weet hoe die in elkaar zit/hoort.
Ik wil een stappenplan weten hoe die hoort volgens de fabrikant, want ik denk dat die er niet goed in zit of in de verkeerde volgorde. Vandaar, ''nogmaals goed lezen wat ik heb getypt'' vraag ik hoe die hoort te zitten.
Misschien is heb beter, als jij niks wilt toevoegen, om dan even niet te reageren of zulke opmerkingen bij jezelf te laten.
Als je niet wilt helpen,reageer dan niet ( en nu mogen wij je weer vertellen hoe het in elkaar moet?)
gegroet...
Maar goed ik ben de makkelijkste. Ja ik heb een pomp besteld en niet voor jan l#l want om een probleem uit te sluiten moest ik kiezen voor een jan l#l pomp of z groep. Deze was goedkoper!
Nu heb ik een pomp erbij die ik kan bewaren en/of iemand ooit blij mee kan maken.
Verder zeg je aanmodderen dan moddert er iedereen hier zijn we daar over eens, dit is een forum en daar leren we van, toch?
Iets uit elkaar gehaald, klopt ! Maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet hoe ik m weer terug in elkaar moet zeggen. Als je goed leest, heb ik niet gezegd dat ik niet weet hoe die in elkaar zit/hoort.
Ik wil een stappenplan weten hoe die hoort volgens de fabrikant, want ik denk dat die er niet goed in zit of in de verkeerde volgorde. Vandaar, ''nogmaals goed lezen wat ik heb getypt'' vraag ik hoe die hoort te zitten.
Misschien is heb beter, als jij niks wilt toevoegen, om dan even niet te reageren of zulke opmerkingen bij jezelf te laten.
Als je niet wilt helpen,reageer dan niet ( en nu mogen wij je weer vertellen hoe het in elkaar moet?)
gegroet...
24voor de mensen die nog wat handleidingen of info over onderdelen willen weten zie deze website handige info
http://www.partsguru.com/SaecoBrewGroup.html
http://www.partsguru.com/SaecoBrewGroup.html
25heb dit gevonden maar hier ontbreken 2 soorten ringen op de afbeelding
Saeco Incanto deluxe (kwaaltjes!) Help
26Ik wil je best helpen. Net als iedereen hier. Echter lijkt het er elke keer op dat je alle adviezen negeert. Dat kan ook komen doordat je niet terugkoppelt, dus wat heb je gedaan en waarom? Zo lijkt het meer een soort van gratis helpdesk waar je je probleem neerkwakt en wacht tot iemand met een goed antwoord komt.eskobarnas schreef:Hmm moet ik nou echt hier op reageren. Laat aub je veronderstellingen voor jezelf, want je komt wel vaker met beweringen niet kloppen of nergens opslaan.
gegroet...
Een voorbeeld hiervan is de pomp; er zijn meer dan genoeg andere oorzaken aangedragen, echter zie ik niet terug dat je hier veel mee hebt gedaan. Misschien heb je dit wel, alleen vergeet je dat hier te posten. Ineens vanuit het niets kom je er mee dat je een pomp gaat bestellen, terwijl je een paar Posts daarvoor aangeeft 'dus dan zou de pomp wel moeten werken ofniet?'.
Vervolgens wordt nog de tip meegegeven pas iets te bestellen als je zeker weet dat dat het is. Ik vraag vervolgens of je andere onderdelen hebt kunnen uitsluiten. Op beide zaken weer geen terugkoppeling.
Met betrekking tot het onderdeel wat je uit elkaar hebt gehaald blijf ik bij mijn standpunt. Als je goed kijkt hoe iets uit elkaar moet, foto's maakt etc, dan weet je ook weer hoe (en in welke volgorde!) hij in elkaar moet. Maar goed, laten we hier maar bij laten.
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton
27Wie de schoen past, trekt hem aan.eskobarnas schreef:Hmm moet ik nou echt hier op reageren. Laat aub je veronderstellingen voor jezelf, want je komt wel vaker met beweringen niet kloppen of nergens opslaan.
Berichtdoor eskobarnas » vr 23 aug 2013, 00:17
Berichtdoor eskobarnas » vr 23 aug 2013, 00:21
Berichtdoor eskobarnas » vr 23 aug 2013, 01:19
Waren deze Berichten niet in een samen te vatten, je kan ze veranderen ( Maar dat wist jij als doorgewinterde gebruiker natuurlijk allang )
Ik ben het niet altijd met Thomas eens maar de laatste zin in elk geval wel.Thomaserati schreef:Met betrekking tot het onderdeel wat je uit elkaar hebt gehaald blijf ik bij mijn standpunt. Als je goed kijkt hoe iets uit elkaar moet, foto's maakt etc, dan weet je ook weer hoe (en in welke volgorde!) hij in elkaar moet. Maar goed, laten we hier maar bij laten.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
28We zijn allen mensen...
Laten we het maar hierbij laten, wat Thomas al aangaf, maar goed. Ik heb dus gekeken naar de afbeelding die ik geplaatst heb en zag dat die dus niet goed was of de foto was niet duidelijk met wat er allemaal in hoort of ik heb te veel rubbers tussen zitten. Ik denk dat ooit iemand eraan heeft gezeten dan ik en niet alles terug heeft gedaan of te veel ringen tussen heeft gedaan. Heb een nieuwe crema ventil gehaald voor een koopje op de vingers getikt en kijken wat er nu gaat gebeuren. Ik ga m nog niet uitelkaar halen eerst testen en werkend krijgen dan even demonteren en vergelijken met de oude crema ventil
eerst op reis gaan tot over ongeveer 2.5 week
Laten we het maar hierbij laten, wat Thomas al aangaf, maar goed. Ik heb dus gekeken naar de afbeelding die ik geplaatst heb en zag dat die dus niet goed was of de foto was niet duidelijk met wat er allemaal in hoort of ik heb te veel rubbers tussen zitten. Ik denk dat ooit iemand eraan heeft gezeten dan ik en niet alles terug heeft gedaan of te veel ringen tussen heeft gedaan. Heb een nieuwe crema ventil gehaald voor een koopje op de vingers getikt en kijken wat er nu gaat gebeuren. Ik ga m nog niet uitelkaar halen eerst testen en werkend krijgen dan even demonteren en vergelijken met de oude crema ventil
eerst op reis gaan tot over ongeveer 2.5 week
29Tot nu toe na een hartelijke en aangename welkom
Alle o ringen vervangen en ingesmeerd met pvc vet
Een nieuwe pomp gehaald, merk meer druk.
Een nieuwe creme ventil gehaald en deze vergeleken met de oude. Merkte dat de oude niet goed I elkaar zat dus lag daar aan. Kortom goede koffie nu en lekker.
Oja ook nieuwe vulpiston. Betere sluiting nu en geen lekkage meer.
Hehe
Alle o ringen vervangen en ingesmeerd met pvc vet
Een nieuwe pomp gehaald, merk meer druk.
Een nieuwe creme ventil gehaald en deze vergeleken met de oude. Merkte dat de oude niet goed I elkaar zat dus lag daar aan. Kortom goede koffie nu en lekker.
Oja ook nieuwe vulpiston. Betere sluiting nu en geen lekkage meer.
Hehe
30Fijn voor je dat hij het nu weer goed doet. Ondanks de "hulp" hier heb je het toch zelf voor elkaar gekregen.