De eerste van 2012: gelukkig nieuwjaar allen
..en de eerste cappuccino smaakte weer heerlijk..
Re: Prettige feestdagen...2011 / 2012 - 2013 / 2014
12Vanuit het Westland een geweldige Kerst en aansluitend 2014 gewenst.
Dat wederom veel lekkere koffie uw tong en verhemelte mogen bevloeien
Adriaans Koffiekar en Consorten
Dat wederom veel lekkere koffie uw tong en verhemelte mogen bevloeien
Adriaans Koffiekar en Consorten
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Re: Prettige feestdagen...
13Iedereen is natuurlijk gebrand op het nieuwe jaar, nieuwe bonen, nieuwe kansen. Goede voorproeverijen enzo.
Ik wens jullie in ieder geval allemaal het beste toe, een fijne kerst, goed nieuwjaar en brand je handen niet aan de verse bonen of hete koffie. Geniet er van!
Ik wens jullie in ieder geval allemaal het beste toe, een fijne kerst, goed nieuwjaar en brand je handen niet aan de verse bonen of hete koffie. Geniet er van!
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo
14Zoals gebruikelijk elk jaar rond deze tijd de meest positieve wensen voor 2014!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
15De eerste keer dat ik iedereen hier een zeer voorspoedig en smaakvol jaar mag wensen.
Ben nog niet zolang op dit forum
Ben nog niet zolang op dit forum
Home: faema e61 originale,Mythos1, Eureka Specialita en nog genoeg
17Goede kerst en een mooi 2014!
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton
18Ik heb het kerstdessert in koffiestijl gehouden:
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60
19Kunstig, en ziet er lekker uit!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
20Merry Coffee
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!
The Coffee Cantata - J.S.Bach
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!
The Coffee Cantata - J.S.Bach