Re: wie weet welke koffiemolen dit is?

2
Ik ben Adriaan, ik heb me ook even voorgesteld, laat ik je 1 ding zeggen; de meeste aankopen op dergelijke veilingen zijn te duur en erg riskant, geen garantie en veel verborgen kosten, bij te ver weg kan het verstuurd worden alleen voor exorbitante prijzen, je krijgt opgeld en over het gehele bedrag dus bieding en opgeld komt nog 21% BTW, vaak moet je over je bieding dus nog iets tussen de 36 en 42% rekenen.

Als voorbeeld; 300 bieding + 36% = 408 + evt versturen voor 45 euro + Geen Garantie dat het apparaat ook daadwerkelijk werkt!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

3
... maar het is wel een mooie maler! Ben even het type nummer vergeten, maar deze heeft forse (74mm?) schijven en maar liefst een 1000W electromotor.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

4
Okay! Ja dat van de veilingen had ik al wel begrepen;) Zit nu op een bod van 61 euro (wat incl 'kosten' en btw dan op 85 euro zou komen.), dus dat valt wel weer mee geloof ik! 74mm en 1000 watt klinkt iig wel goed! Bedankt voor de info, ben benieuwd wat voor type het is, staat niet bij de beschrijving e.d..
gr

6
Dan heb je zojuist waarschijnlijk je eigen ruiten ingegooid door je vraag hier te posten. Waarschijnlijk gaat de prijs nu flink omhoog. Misschien even deze topic verwijderen door een mod?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’