Re: Project Izzo Alex Duetto v2
31Meer tandjes levert ook meer krasjes op.Een vlakke aansluiting op de vlakken van de moer levert minder krasrisico op.
Dat vind ik dan weer onzin. Met een sleuteltang kom ik veel beter bij de grote bouten dan met zo'n veel te dikke grote steeksleutel. Met een sleuteltang heb je vaak meer ruimte naar mijn mening.@3aan schreef:Daar heb ik ook 2 maten van maar daar valt niet mee te werken "in een espressomachine" omdat je er niet voldoende ruimte in hebt, leuk spul voor af en toe.
Nou ja blijkbaar heeft ieder zo zijn voorkeuren.Erik82 schreef:Dat vind ik dan weer onzin. Met een sleuteltang kom ik veel beter bij de grote bouten dan met zo'n veel te dikke grote steeksleutel. Met een sleuteltang heb je vaak meer ruimte naar mijn mening.@3aan schreef:Daar heb ik ook 2 maten van maar daar valt niet mee te werken "in een espressomachine" omdat je er niet voldoende ruimte in hebt, leuk spul voor af en toe.
Ik kan met grote zekerheid zeggen dat dit (helaas) niet het geval is...@3aan schreef:Door eerdere lekkages op je boiler kan er wat vocht tussen getrokken zijn, je kan het even afwachten en kijken of het zichzelf oplost.