Je hebt er dus een geweldige goede foto van gemaakt,paulkoffie schreef:Heb de thermometer losgedraaid en geïnspecteerd. Het is een massief koperen ding, er zit zeg maar geen opening voor het thermokoppel ofzo. Het is gewoon een staafje in de boiler en het thermokoppel meet in het staafje. Daarom leek het mij dat het water alleen via het schroefdraad kon lekken. Nadat ik de teflontape had vervangen en zeker wist dat de afdichting perfect was, de machine weer aangezet. Blijkt dus toch dat het water op een één of andere manier door dat buisje lekt. Het komt duidelijk uit het midden, waar dat draadje in steekt. Is dat koper dan poreus ofzo? Zoals ik al zei, het is een massief onderdeel, ik zag geen kieren of gaatjes waar vermoedelijk water door zou kunnen.
Hele geval maar bij Peter bestellen dan en vervangen?
zodat we met ons allen even kunnen meekijken?
Met grote zekerheid hebben we weleens meer gehoord, zit er een gaatje of poreuze plek in? of zit er op het uitstekende stukje een zwarte plek ( dat wat in de boiler steekt )paulkoffie schreef:Ik kan met grote zekerheid zeggen dat dit (helaas) niet het geval is...@3aan schreef:Door eerdere lekkages op je boiler kan er wat vocht tussen getrokken zijn, je kan het even afwachten en kijken of het zichzelf oplost.