koffiedikkertje schreef:Wat niet is kan nog komen. Hoewel dat eigenlijk niet te hopen is.
Dat hoop ik ook van Harte, kunnen we deze "meneer" of "mevrouw" niet beter een beetje links laten liggen?
Vroeger zei mijn moeder al iets in de trant van: Niet op reageren Lena, wat steevast een wijs woord was.
Door niet te reageren op deze nergens toe dienende uitspraken van die rooie kater*, kunnen we het een stuk gezelliger houden.
Als ik zo kijk naar de statistieken van deze gebruiker; kan ik alleen maar concluderen dat het hem/haar alleen gaat om te zeuren en de Knuppel zoals Frans het noemde te werpen.
fransg schreef:Ik weet het niet zeker natuurlijk maar ik denk dat het erom gaat een beetje te 'trollen', zo af en toe een knuppel in het hoenderhok gooien waardoor er veel rumoer ontstaat, allerlei mensen happen toe en zo is de topic starter weer even ergens het middelpunt van.
Maar verder schiet niemand er iets mee op.
kom op zeg... en hup de replies stromen binnen, handenwrijven, koppie pleur zetten en moeder is weer even aan het tikken jongens, nou even stil.
Laatst bezocht:
do 31 jul 2014, 13:29
Totaal aantal berichten:
79 | Zoek berichten van gebruiker
(0.15% van alle berichten / 0.04 berichten per dag)
Meest actief in forum:
Koffie technieken
(33 berichten / 41.77% van zijn/haar berichten)
Meest actief in onderwerp:
overdreven
(33 berichten / 41.77% van zijn/haar berichten)
* Dikkie Dik -
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dikkie_Dik