Re: universitaire opleiding

21
koffiedikkertje schreef:Kijk daar kun je iets mee. Dat zou dus betekenen dat in vele horeca gelegenheden de espresso niet te genieten is en je thuis de lat vele malen hoger kunt leggen.
Ik hoor ergens een kwartje vallen!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

22
koffiedikkertje schreef:
fransg schreef:Ik stel me voor dat er ook een "wandeldikkertje" is op een atletiekforum voor lange afstandslopers en die zegt "mensen wat een flauwekul, waarom zou ik geen 10km in fleecetrui en op mijn bergschoenen kunnen lopen, ik zie niet het nut van jullie spandex pakjes, dure lichte renschoenen, tijdschema's en speciale voeding, ik liep vandaag de 10km op twee gevulde koeken en was ook voor donker thuis."
Ik zit in een rolstoel dus wandelen kan ik sowieso wel vergeten. En hoewel ik geen peperduur espresso apparaat bezit maar een eenvoudige Bugatti en geen super de luxe molen maar een Mahlkonig Vario lukt het mij ook zonder ingewikkelde poespas vrij aardig om een espresso te zetten . Die ook nog eens zeer goed smaakt en dat zonder ook maar een letter van de beginners lessen te hebben gelezen laat staan gevolgd te hebben. ( ben ik nu een wonderkind?)
Nee hoor, je bent zeker geen wonderkind, wees niet ongerust. Enige wat je bevestigt is dat je geen fijnproever bent qua espresso.
En dat is prima, wees blij. Een tevreden man is een goed man. Dat gaat voor veel dingen op, ben je een fijnproever qua wijn, dan is een supermarkt wijntje geen optie en koop je (veelal prijzigere) wijnen online of in de speciaalzaak. Ikzelf koop voor 5 euro een voor mij prima wijntje bij de AH en drink het met plezier. Wel zo makkelijk.
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

24
koffiedikkertje schreef:Wat niet is kan nog komen. Hoewel dat eigenlijk niet te hopen is.

Dat hoop ik ook van Harte, kunnen we deze "meneer" of "mevrouw" niet beter een beetje links laten liggen?

Vroeger zei mijn moeder al iets in de trant van: Niet op reageren Lena, wat steevast een wijs woord was.

Door niet te reageren op deze nergens toe dienende uitspraken van die rooie kater*, kunnen we het een stuk gezelliger houden.

Als ik zo kijk naar de statistieken van deze gebruiker; kan ik alleen maar concluderen dat het hem/haar alleen gaat om te zeuren en de Knuppel zoals Frans het noemde te werpen. ;)
fransg schreef:Ik weet het niet zeker natuurlijk maar ik denk dat het erom gaat een beetje te 'trollen', zo af en toe een knuppel in het hoenderhok gooien waardoor er veel rumoer ontstaat, allerlei mensen happen toe en zo is de topic starter weer even ergens het middelpunt van.

Maar verder schiet niemand er iets mee op.

kom op zeg... en hup de replies stromen binnen, handenwrijven, koppie pleur zetten en moeder is weer even aan het tikken jongens, nou even stil.

Laatst bezocht:
do 31 jul 2014, 13:29
Totaal aantal berichten:
79 | Zoek berichten van gebruiker
(0.15% van alle berichten / 0.04 berichten per dag)
Meest actief in forum:
Koffie technieken
(33 berichten / 41.77% van zijn/haar berichten)
Meest actief in onderwerp:
overdreven
(33 berichten / 41.77% van zijn/haar berichten)

* Dikkie Dik - http://nl.wikipedia.org/wiki/Dikkie_Dik
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.