Re: Gaggia Titanium - Repareren of vervangen voor...?

11
Erik82 schreef:Als hij echt kuren begint te vertonen en al de nodige jaren oud is dan is een nieuw kopen waarschijnlijk voordeliger en een betere keuze. Het is en blijft een ding wat vol zit met electronica en heeft gewoonweg niet de verwachte levensduur die een halfautomaat heeft. Een leeftijd van 7 jaar lijkt me niet verkeerd voor een volautomaat.
Dat dus idd het punt waar we nu zijn...

Maar dan reist de vraag...vervangen waarvoor? Zoveel merken, types etc....voor alles is wat te zeggen...

Vandaag bij de Mediameuk (liep er langs...) geweest en gewoon eens gekeken. De verkoopster (voor wathet waard is) raadde mij DeLonghi boven Saeco aan om dat de eerste nog geheel Italiaans is...

(Nav van mijn opmerking dat de sterkte van de koffie bij Delonghi afneemt als je 2 kopjes in 1 keer zet zei ze me dat de sterkte voor2 kopjes apart kan worden ingesteld btw...)

Is er werkelijk verschil tussen de merken? Mis ik een merk dat ik absoluut boven deze twee moet overwegen binnen mijn budget?

Re: Gaggia Titanium - Repareren of vervangen voor...?

19
Hiermee ben ik het eens met Bobbee. De volautomaten zijn qua kwaliteit van de koffie redelijk gelijk. Je betaalt alleen meer voor de naam, design en eventueel nog de duurzaamheid maar als je naar bijvoorbeeld Jura kijkt betaal je alleen voor de naam zonder duurzaamheid en een ramp in onderhoud. Verder zou het niet zoveel uit moeten maken.
Laatst gewijzigd door Erik82 op vr 08 aug 2014, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60