Erik82 schreef:Mijn zusje was in New York en heeft het meegenomen op haar laatste dag daar en ik heb hem meteen de dag van terugkomst opgehaald. Het is hier inderdaad niet te krijgen en heb geluk gehad.
Vandaag wat mee aan het spelen geweest en hij is ontzettend romig en dik. Wat donkerder gebrand (Full City) en een goede chocoladebom. Het is leuk te zien dat ze hem toch wel complex hebben weten te houden ondanks de vele chocoladetonen. Het is geen third wave koffie maar wel heel erg lekker. De branding ziet er trouwens heel erg mooi uit, nog mooier dan de bekende branders in Nederland. Wat mij betreft een echte aanrader als je hem ooit te pakken weet te krijgen.
Grappig! Mijn zus heeft m ook eens meegenomen uit de VS. Ik zou m graag nog een keer willen drinken. En ook de Hairbender wil ik weer eens.
Ik ben niet een enorme third wave fan. De hele trend lijkt wel een vrijkaartje om veel te zure koffie te branden. Een espresso is in principe een donkere roast (mijn mening). "Dark roast"is natuurlijk het andere uiterste. Een mooie balans tussen dik en zoet (met choco en caramel) met mooie fruittonen is wat mij betreft de uitdaging. Blijkbaar is Intelligentsia ook op zoek naar deze balans!