Kan voor 250€ deze maler kopen.
Is toch gewoon een K30 of niet?
Welke versie is dit?
Re: Welke K30 is dit?
2Het is een k30es de [b]niet[/b] traploze (oude) versie van de k30.
Nieuwe maal schijven (ad €85) erin en je hebt een mooie molen voor een goede prijs. Oudjes klonteren wel een beetje afhankelijk van de soort bonen en branding maar daar hebben we tegenwoordig een goede remedie tegen (WDT).
Nieuwe maal schijven (ad €85) erin en je hebt een mooie molen voor een goede prijs. Oudjes klonteren wel een beetje afhankelijk van de soort bonen en branding maar daar hebben we tegenwoordig een goede remedie tegen (WDT).
3Was al bang dat het de ES versie is.
Wat is ie waard?
Wat is ie waard?
Brasilia mini classic - Quamar M80E - Gene Café
4Wat een gek ervoor geeft. Hij zal wel goed schoongemaakt moeten worden als ik alleen al zie hoe vies en vet de hopper is weet ik genoeg.
Ombouwen naar vario is volgens mij mogelijk maar mahlkonig onderdelen zijn behoorlijk prijzig.
Ombouwen naar vario is volgens mij mogelijk maar mahlkonig onderdelen zijn behoorlijk prijzig.
5Dan moet je het ook goed doen en een ander maalhuis plaatsen, rond de 300 en daar heb je profijt van, minder sproeien en klonteren en makkelijker schoonmaken, wat het deksel en rand etc kost zou ik niet weten, zou het ook niet doen, de maalkamer Ja!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
6Ik sluit me aan bij Adriaan, het getrapte verstellen is niet echt een bezwaar, ik verstel mijn k30vario zelden minder dan een half cijfer net als wat met de ES mogelijk is. Kom je net niet lekker uit met de ES dan tackle je dit door een half grammetje meer of minder te doseren.
250 is gewoon een goeie deal ik zou m pakken. Bevalt het niet kun je hem zonder verlies doorverkopen.
250 is gewoon een goeie deal ik zou m pakken. Bevalt het niet kun je hem zonder verlies doorverkopen.
7Heb m op MP gezet.
Eens kijken of er interesse voor is.
Eens kijken of er interesse voor is.
Re: RE: Re: Welke K30 is dit?
8Leg eens uit want ik snap het niet..
Eerst:
En dan:
Eerst:
Cobus schreef: Kan voor 250€ deze maler kopen.
En dan:
Cobus schreef:Heb m op MP gezet.
Eens kijken of er interesse voor is
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
9Dan weet ik of ik hem weer kwijt kan als ie niet bevalt.
Of er wel animo is voor zo'n oud ding.
Of er wel animo is voor zo'n oud ding.
10Lijkt me dat Cobus er handel in ziet en graag gebruik maakt van gratis kennis
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino