Re: Espresso prep

4

Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar hij buffert nog al traag op 1080p?
Helaas is het filmpje beetje slecht belicht, de gopro hero 3 doet het niet heel goed bij de overhang van licht naar schaduw en youtube vreet ook nog wat kwaliteit. Misschien maak ik later nog eens een betere met wat meer belichting.

*Correctie van de eerste zin in het filmpje, dit moet natuurlijk zijn in navolging van Erik!

5
Mooie setup en mooie extractie zo te zien! Vlotte routine ook met die tool en tamper.
Waar haal je die kleine kloppertjes eigenlijk, Ben ik nog nergens tegengekomen :)
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed

7
Pti schreef:Ik heb hem gekocht via ebay, uit China, aliexpress zal het ook wel hebben.
Je kunt Paypal tegenwoordig gewoon koppelen aan je bankrekening, zonder creditcard, dus die drempel is er niet meer.

Voor nog niet eens €1 heb je er al een in huis:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... c&LH_BIN=1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank! Meteen besteld, voor 0,71€ kan je niet sukkelen :)
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed

Re: RE: Re: Espresso prep

10
bobbee schreef:
Jochen_P schreef: Waar haal je die kleine kloppertjes eigenlijk, Ben ik nog nergens tegengekomen :)
Hier zijn ze ook te koop voor heel weinig :

http://sostrenegrene.com/nl/winkels/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt. Vreemd wel dat er op die plek geen winkel te bespeuren is volgens Google Maps. Ik zal er bij wijze van nieuwsgierigheid eens langsrijden, is vlakbij. :D
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed