Dank je. Ik zal me nog wel uitgebreider voorstellen, maar ik wilde in ieder geval even de negatieve aannames de wereld uit helpen.bobbee schreef:Leuke reactie idd, ik vind toch dat we van het positieve uit moeten gaan bij twijfel. Een spammer of onruststoker pikken we er zo tussenuit en bonjouren we weg.
Heb je de foto's en filmpjes van fransg gezien? Die heeft ook de mooie spullen van Gabor in bezit!
Zou misschien leuk zijn als je toch nog even een voorstel topic maakt. Aangezien je info wilt delen en nog wat machines verwacht is het misschien leuk om dat dan in je eigen topic te plaatsen? In ieder geval, welkom!
Ik zit op dit moment in een rechtszaak tegen het UWV, plus een echtscheiding, ergotherapie en aanpassing voor mijn half-blindheid, zes maal per dag cannabis vapen om mijn oogdruk laag te brengen/houden, huishouden met twee schoolgaande kinderen, en dus nogal veel aan mijn hoofd. Discussieren op forums is een uitlaatklep, net als vragen beantwoorden op Quora, schrijven, motorrijden en zwaardvechten, maar ik zal nog wel in het voorsteltopic posten. Ik hoop dat forumleden in ieder geval een positiever beeld van mij hebben.