Na weken oefenen....eindelijk!
Re: RE: Re: Latte art fotos
422Heel mooi kopje inderdaad, ik geraak er maar niet uit welke espresso kopjes ik wil aanschaften . Van de eerste keer juist zal waarschijnlijk toch niet lukken dus we zien wel wat het wordt. Voorlopig de Nuova Point Sorrento.bobbee schreef:Nou nee, je raadt het nooit. Ben geen fan van SL maar het zijn kopjes van Simon Levelt huismerk. En ik vind ze mooi.
http://www.simonlevelt.nl/en-meer/koffi ... on_levelt_
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed
Re: RE: Re: Latte art fotos
423Op het uk forum noemen ze dit een 'cockachino' :-pturboyeast schreef:Na weken oefenen....eindelijk!
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS
Re: Latte art fotos
424Hmmm, het was eigenlijk een natuurgetrouwe reproductie van de echo van ons eerste kindje.martinierius schreef:Op het uk forum noemen ze dit een 'cockachino' :-p
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
427Na een reguliere espresso als eerste kopje, drink ik nu ook regelmatig een 'mini latte'. Weet niet hoe het officieel heet, maar is ook kleiner dan een Cortado. Wel de smaak, niet de volle buik.
In 50% van de gevallen lukt ook een soort van figuurtje...
In 50% van de gevallen lukt ook een soort van figuurtje...
dus...
428Deze is wel erg leuk!
Technisch misschien geen prijswinnaar, maar wel goed voor de originaliteitsprijs!
Technisch misschien geen prijswinnaar, maar wel goed voor de originaliteitsprijs!
429Jeu na veel gekloot en vele liters melk en toch smakelijke cappuccino's is onderstaand misbaksel gevormd.
Ja iets teveel bubbels maar dat zal van de zuurdesem komen
Ja iets teveel bubbels maar dat zal van de zuurdesem komen
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven
430Dat begint ergens op te lijken (al heb ik geen idee op wat )!
De ambitie voor latte art ontbreekt me maar de laatste tijd ben ik wel aan het oefenen om een lekkere cappuccino te maken en dat is me gisteren fantastisch goed gelukt. Enorm fier op mezelf
De ambitie voor latte art ontbreekt me maar de laatste tijd ben ik wel aan het oefenen om een lekkere cappuccino te maken en dat is me gisteren fantastisch goed gelukt. Enorm fier op mezelf
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed