Ik kan je er meer van vertellen:cremalover schreef:Mooie vulpen.
Graag merk en leeftijd.
http://kostverlorenvaart.blogspot.nl/20 ... r-pen.html
Ik kan je er meer van vertellen:cremalover schreef:Mooie vulpen.
Graag merk en leeftijd.
Prachtig geschrevenfransg schreef:Ik kan je er meer van vertellen:cremalover schreef:Mooie vulpen.
Graag merk en leeftijd.
http://kostverlorenvaart.blogspot.nl/20 ... r-pen.html
Wat een mooi brood! Chapeau!fransg schreef:Zo kwam hij er zojuist uit:
Dat stukje kan ik niet goed volgen. Er was iets mis met de temperatuur die van 240 naar 200 ging, iets schoot en draaide en iets met de ingestelde baktijd?mutsje schreef:Dus ik verwarm de oven op 240 schiet het brood in draai keurig terug naar 200 graden en ga wachten en wachten.... hmmm misschien handig als je de tijd instelt.
Bij mij staat de oven op max!mutsje schreef:Gisteravond wegens crisis iets te lang doorgewerkt en vanochtend natuurlijk normale tijd beginnen. Dus ik verwarm de oven op 240 schiet het brood in draai keurig terug naar 200 graden en ga wachten en wachten.... hmmm misschien handig als je de tijd instelt. Dus brood eruit even kloppen op onderkant, ja mooie holle klank dus klaar. Komend weekeinde weer 2 zuurdesembroden bakken. Ga nog recept proberen dat gewoon botweg 's avonds klaar gemaakt kan worden en volgende dag afgebakken kan worden. Kids vinden het veel te lekker namelijk
Is "inschieten" bij jou hetzelfde als in de oven neerzetten of gaat dat echt zoals in een grote bakkerij met van die lange houten armen, als in een sjoelbak?mutsje schreef:ik schiet in op 240
Ik heb een Siemens oven met stand "hydrobakken" en een temperatuur instelbaar tot 300°C. Hydrobakken voert trouwens geen water toe, maar sluit de ovenruimte af zodat het vocht wat er in zit niet kan ontsnappen. Verder bak ik op een steen (van gourmet set 2 cm dik). Meestal begin ik op 250 en zet hem na 5 minuten terug naar 220°C.cremalover schreef: Bij mij staat de oven op max!
275 graden.
Pas na 10 minuten ga ik nasr 225.