Re: Het grote broodbaktopic
922Wel familie dus, maar jouw foto's hierboven zijn wat minder gedetailleerd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
923Foto's?fransg schreef:Wel familie dus, maar jouw foto's hierboven zijn wat minder gedetailleerd.
924Ik kon ze met het blote oog niet waarnemen maar met de natte vinger wel.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
925Ik had er geen geplaatst.fransg schreef:Ik kon ze met het blote oog niet waarnemen maar met de natte vinger wel.
926Dat moet ik dan correct hebben aangevoeld.
928Weet iemand of je chamottestenen op maat kunt maken? Gaat u daarbij uit van een niet bijster hoge technische vaardigheid van de auteur Maar met een handzaag? Of met een cirkel / tafelzaag? Of een haakse slijper?
VBM Domobar Super, Mazzer Pharos, Mahlkonig Guatemala, een boel filterspullen, en een Quest M3 die al lang ligt te wachten :)
929Ik zou denken van wel. Het is vrij bros materiaal. Als je erop hakt kan het makkelijk verbrijzelen maar slijpen en voorzichtig zagen lijkt me goed te doen. Mogelijk gaat je zaag er wat scherpte betreft wel iets op achteruit.
Als alternatief zou je ook bij een lokale pottenbakkerij iets op maat kunnen laten maken. Er zit bij mij om de hoek een keramiek-werkplaats bijvoorbeeld. Zoiets zal overal wel te vinden zijn.
Als alternatief zou je ook bij een lokale pottenbakkerij iets op maat kunnen laten maken. Er zit bij mij om de hoek een keramiek-werkplaats bijvoorbeeld. Zoiets zal overal wel te vinden zijn.
930Chamot is geen slechte keus maar ik zou hem niet kopen.
Lange opwarmtijd en opslagcapaciteit is niet zo heel groot.
Zijn betere maar ook iets duurdere alternatieven.
Lange opwarmtijd en opslagcapaciteit is niet zo heel groot.
Zijn betere maar ook iets duurdere alternatieven.