Daar ben ik er een van...Martijn schreef:... en gewoon met veel plezier gebruik maken van dit forum en het weblog.
Re: De Commercie & Koffiepraat.nl
41Bezzera BZ07 DE | Compak K3 Touch | ontwerper @ scopedesign.nl
Daar ben ik er een van...Martijn schreef:... en gewoon met veel plezier gebruik maken van dit forum en het weblog.
Gelukkig maar!Simon schreef:Daar ben ik er een van...Martijn schreef:... en gewoon met veel plezier gebruik maken van dit forum en het weblog.
Klopt, maar dat doen we niet. Even voor de duidelijkheid, ik ben niet bang voor een discussie. Wij zijn commercieel, dat is duidelijk. Dat wij onze eigen producten onder de aandacht brengen in de vorm van proefpanels of door af en toe iets te verloten, dat is ook bekend. Deze mogelijkheid heeft overigens iedereen die iets aan te bieden heeft.Espressotopia schreef:Ik moet zeggen dat ik de laatste reactie wat kinderachtig vind. Als je de discussie uit de weg wilt gaan, dan is dat aan jou. Jij bent immers eigenaar van het forum en je kunt topics sluiten als je wilt...
Volgens mij zie jij echt spokenEspressotopia schreef:Waar ik maar geen antwoord op krijg - hier wordt selectief overheen gelezen - is dat ik sterk het vermoeden heb dat de eigenaren op dit forum zelf bijdragen lijkten te (laten) posten. Bij deze strategie gaat het om het extra positief naar voren brengen van eigen producten en diensten en het andere producten en diensten negatief onder de aandacht brengen. Natuurlijk kan ik dit niet hard maken, dat zeg ik ook keer op keer, maar vragen om dit vermoeden weg te nemen worden niet serieus beantwoord.
Zakelijk dan toch ook weer hé?Als we het gewoon vriendelijk, zakelijk en gezellig houden is er niks aan de hand, toch?
Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”