He guys!
Nogmaal super bedankt voor alle info! Ik ben er helaas nog steeds niet zeker van wat ik moet gaan kopen, maar ik heb in ieder geval een stuk meer kennis, zodat ik nu mijn beslissing wat 'weloverwogener' kan maken. Tja, dat hoop ik tenminste..
Momenteel ben ik het meest gecharmeerd van de Bezzera BZ07 - weer een maatje duurder, jammergenoeg... Maar er zijn een aantal dingen die mij toch wel bevallen aan de machine.
Allereerst zal ik een miep zijn wat betreft opwarmtijd. Tijd stoppen in het maken van koffie, oke. Maar 20 tot 30 minuten wachten tot de machine eindelijk op temperatuur is.. Tja, ik denk dat ik daar op een gegeven moment gek van zou worden.
Echter ben ik hierbij totaal afgegaan op marmhz:
marmhz schreef:Wat betreft opwarmtijd zijn er denk ik drie opties: 1. je leert er mee leven. 2. je koopt een schakelklok. 3. de Bezzera BZ07 (?), hierover staat ook al één en ander over op het forum.
Want ik heb niet echt op het internet kunnen vinden waarom de Bezzera dan zoveel sneller zou moeten zijn (of het moet vanwege die aparte verwarmde setgroep zijn..)
Verder is het ook wel lekker dat je tegelijkertijd je espresso kan maken en je melk kan schuimen.
En wederom.. Hij mag er best zijn qua uiterlijk.
Maar goed, dat zou wel betekenen: Een rib uit mijn lijf...
Anders nog maar weer een paar nachtjes slapen.
En dan nog maar even off the record:
Spironski schreef:Maar ja, ik ben een middelbare man in een Saab, de vraag is of dat beter is!
Ja, das inderdaad beter!! Gelukkig is het een oud model, want die nieuwe zijn eigenlijk gewoon opels! Zelfde onderstel, zelfde uiterlijk. Kan je net zo goed een Agila rijden...