Koffielab verkoopt hem ook met mythos schijven maar kon die niet vinden op hun website. Is dacht ik ook duurder.
Volgens mij levert Sebastiaan die op speciaal verzoek.
Edit: Alleen nog met titanium! Onder de streep ben je denk ik niet eens zo heel veel duurder uit.
Edit: Zelfs goedkoper! En als ik eerlijk ben levert lokaal kopen een hoop voordeel op. Als er iets mee is dan vind ik het altijd fijn om een fysiek aanspreekpunt te hebben. Dus stel dat de maler bij Van Pommeren bijvoorbeeld onder de streep 50 euro duurder is, dan zou ik dat er graag voor over hebben. Maar dat is persoonlijk. Je investeert dan ook meteen in de eigen economie en lokaal ondernemerschap! Verder levert Van Pommeren gewoon prima service. En je krijgt er sowieso flink van boontjes van topkwaliteit (van het Koffielab) bij. Erik is ook erg tevreden over de levering en service van zijn Olympus TiN door Sebastiaan.
Als het prijsverschil natuurlijk heel groot is, snap ik ook wel dat elders kopen aantrekkelijk is. Er zijn grenzen. Ik zou er alleen niet op voorhand van uit gaan dat de maler bij BB veel goedkoper is en Sebastiaan op zijn minst een kans geven!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs