![Knipoog ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Hij kost bij koffiewarenhuis 928 met twee jaar garantie bij Casabarista net geen 1000 met 1 jaar garantie. Dan is alleen nog de vraag welke molen koop je erbij
![Knipoog ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Wel leuk hoe zeer jij fan bent van de La Peppina. Kan je eens een keer een filmpje laten zien van hoe je machine presteert. Ik ben wel benieuwd.Bluecold schreef:Mijn apparaat heb ik in 5 minuten warm, de temperatuur is makkelijk in te stellen en is erg temperatuurstabiel, ook maakt het apparaat bijna geen geluid, is erg licht makkelijk om aan te sleutelen, de onderdelen zijn goed verkrijgbaar en het ding kost een fractie van de BZ07.
De catch is dat ze niet meer gemaakt worden en dat ik geen melk op kan schuimen.
Google maar eens op "La Peppina".
Ik zou er de 17-de wel een kopje uit willen hebben, eigenlijk! Lukt dat Bluecold?marmhz schreef:Wel leuk hoe zeer jij fan bent van de La Peppina. Kan je eens een keer een filmpje laten zien van hoe je machine presteert. Ik ben wel benieuwd.Bluecold schreef:Mijn apparaat heb ik in 5 minuten warm, de temperatuur is makkelijk in te stellen en is erg temperatuurstabiel, ook maakt het apparaat bijna geen geluid, is erg licht makkelijk om aan te sleutelen, de onderdelen zijn goed verkrijgbaar en het ding kost een fractie van de BZ07.
De catch is dat ze niet meer gemaakt worden en dat ik geen melk op kan schuimen.
Google maar eens op "La Peppina".
En deze is ook erg leuk;
Dat ben ik niet met je eens hoor. Ik vind jouw oplossing juist veel sterker.Ja, ik weet het. Dat getuigt niet echt van een sterke persoonlijkheid...
tja, daar hebben meer mannen last van...Geen knopjes of fancy displays, maar hendels en draaiknoppen
Gefeliciteerd!Kleine schreef:Maar het wordt de.....
(tromgeroffel.....)
Expobar Lever!!!