Re: RE: Re: gespot

691
Pti schreef:
bobbee schreef:Gekke vraag misschien maar wat heeft marcje hiermee te maken? Verkoopt hij de has garanti of koopt hij hem?
Oh die stuurde mij een PBtje omdat hij het topic niet wilde vervuilen, ik dacht even dat hij ook de spotter was. Niet dus, dat is Bert 619 :geek:
Ok [emoji106]
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: gespot

692
Toen ik de Has Garanti te koop zag was die nog niet gereserveerd, gaat vrij snel dus.
De kwaliteit er van ken ik niet, maar gezien de prijs en optie van helemaal nazien met drie maanden garantie!.

Bean brothers uit Eindhoven hebben deze geplaatst op MP
Daar staat nu een mooie Giesen W6A te blinken heb ik wel gezien.
Heeft die Has Garantie het toch niet onverdienstelijk gedaan. ;)

Re: gespot

699
Haha, een faema maler die buiten wordt uitgelaten, nabij 1 of ander watertje...dat vergeet ik niet snel.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: RE: Re: gespot

700
bobbee schreef:Haha, een faema maler die buiten wordt uitgelaten, nabij 1 of ander watertje...dat vergeet ik niet snel.
Ik heb hem een sanctie van 105 euro aangeboden, dat duurde niet lang en heeft nu een andere gejat!

Verstuurd vanaf mijn SM-T700 met Tapatalk
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.