Re: De keuze is gemaakt...het wordt een Bezzera
61Ik heb een 7- en 14 grams LM bakje besteld. Ben benieuwd!
Bezzera BZ07 DE | Compak K3 Touch | ontwerper @ scopedesign.nl
Ben benieuwd naar de foto's!Nauti schreef:Ik heb gisteren mijn naked portafilter gekregen met een triple bakje Ik heb er nu een double LM bakje erin zitten, meer crema als ooit te voren, en de smaak lijkt er ook op vooruit te gaan. De Ristretto van Blanche Dael kwam nog nooit zo goed uit de machine !
Ik snap 'm!Spironski schreef:Marmhz heeft gelijk, het is dus niet zozeer een cooling flush om je groep af te koelen, als wel eentje om je HX leeg te spoelen van het te hete water. Meestal zal een HX zo'n 100 cl water bevatten, dus dat valt wel mee (beter dan mijn 400 cl!).
@ Nauti: hoe kom jij aan die dubbele LM? Is die gewoon 58,0mm? Ik heb een tijdje geleden zo'n filter bij Pasmarose besteld, maar daar past mijn 58mm tamper dus niet in. In een uitgebreide mailwisseling daarover met Pasmarose vertelde de dame me dat LM altijd te kleine bakjes heeft omdat ze eigenlijk 57,6 mm zijn. En hoewel de grootte van bakjes nogal kan variëren, had ze nu geen eentje liggen waar een 58mm tamper in zou passen. Dus heb ik nu een werkeloos 58mm LM bakje liggen...