Maakt het forum er niet leesbaarder op...
Bobbee doet z'n best, maar ik heb het idee dat het dweilen met de kraan open is? En die kraan lijkt steeds harder te gaan lopen...
Ik heb er het volgende op gevonden.R&B schreef:Maakt het forum er niet leesbaarder op...
Dat doe ik al jaren zo! Alleen gaan ze even in de wachtkamer, toch even doorbladderen?fransg schreef:Ik heb er het volgende op gevonden.R&B schreef:Maakt het forum er niet leesbaarder op...
Wanneer er veel 'gekke' mail is van het forum, met afzender "Jeffreyric" bijvoorbeeld, weet ik dat het wellicht spam is.
Ik check dat even, maak dan een nieuwe mail-regel aan waarbij alle mail met "Jeffreyric" erin naar de prullenbak gaat en poef, veel mail is verdwenen en mijn mailbox is weer schoon.
Is toch raar lezen, je krijgt dan bij elk bericht dat deze gebruiker geblokkeerd is!bobbee schreef:Het loopt nu even storm inderdaad. Ik doe mijn best en verwijder de 1 na de ander. Nu ook mogelijk met mijn mobiel trouwens via een workaround.
De vraag voor het blokken van een taal ligt bij Martijn, helaas nog geen antwoord.
Je kunt trouwens ook gebruikers toevoegen als vijand, dan verschijnen die berichten niet meer voor jou.
Ahaaa! Jij hebt vijanden!@3aan schreef: Is toch raar lezen, je krijgt dan bij elk bericht dat deze gebruiker geblokkeerd is!
Verstuurd vanaf mijn SM-T700 met Tapatalk

Mensen die absoluut oninteressante dingen voor onomstotelijke waarheid gaan verkoddigenbobbee schreef:Ahaaa! Jij hebt vijanden!@3aan schreef: Is toch raar lezen, je krijgt dan bij elk bericht dat deze gebruiker geblokkeerd is!
Was maar grapje Adriaan...beetje flauw sorry [FACE THROWING A KISS]@3aan schreef:Mensen die absoluut oninteressante dingen voor onomstotelijke waarheid gaan verkoddigenbobbee schreef:Ahaaa! Jij hebt vijanden!@3aan schreef: Is toch raar lezen, je krijgt dan bij elk bericht dat deze gebruiker geblokkeerd is!
Verstuurd vanaf mijn SM-T700 met Tapatalkja die hoef ik dus niet te volgen!