Re: Koffiepraat 2009 - The Spring Edition - 17 mei

74
Ik moest helaas wat vroeger weg, maar het was zeer geslaagd. Erg leuk om met een aantal koffiegekken te hebben kunnen praten. Onno, bedankt voor je tips. Hieronder mijn 'performance' ;)

Organisatie ook bedankt, mijn vrouw was zelfs zo enthousiast dat ze zich voor de volgende keer al heeft uitgenodigd ;).

Ik heb niet iedereen naar zijn forumnaam gevraagd, hoewel ik daar eigenlijk wel benieuwd naar was. Nu weet ik nog steeds de gezichten achter de namen niet te herleiden... Volgende keer beter. De koffie was er niet minder om!

Re: Koffiepraat 2009 - The Spring Edition - 17 mei

79
Wij zijn volgende week pas weer thuis, maar wel nu achter de computer. Ook wij vonden het hartstikke leuk en zijn veel te lang gebleven...
Leuke demonstraties, en mooie spullen te zien. Heb wel wat mensen gesproken, maar had eigenlijk ook wel wat meer gezichten bij de namen willen zien... Nu zat ik maar wat te raden en ken ik de meesten nog steeds niet. Ideetje om daar iets mee te doen voor een volgende keer?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder