Re: HiFi

3
Enige wat ik erover kan zeggen is dat graag een mooie buizenversterker zou willen. Zoiets als de Jadis DA30 met een leuk setje speakers erbij. Bijvoorbeeld de Diapason Astera.
Maar ja, ik ben nu ook best wel tevreden met de "Marley bag of riddim" bluetooth speaker. Ooit komt er nog weleens een mooie set, als ik rijk ben en niet meer zo knap.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

4
Niet verkeerd zo'n Jadis
Als ik alles zomaar kon hebben dan zou een buizenversterker van de Lampizator mooi zijn, met vintage Sovjet buizen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

7
Een goede buizenversterker zie ik ook wel zitten, alleen om praktische redenen momenteel niet doenbaar. Ik stel het nu met een Atoll voor-eind combinatie met daarbij een stel Kef LS-50 monitors en REL T-9 sub. Voornaamste bron is een Bluesound streamer, bestanden staan op een NAS

9
Heel verstandig! Muziek kun je overal wel uit krijgen maar een goeie espresso, daar komt wat bij kijken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

10
fransg schreef: wo 21 feb 2018, 18:36 Als ik alles zomaar kon hebben dan zou een buizenversterker van de Lampizator mooi zijn, met vintage Sovjet buizen.
Ja gaaf spul!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’