Re: Het grote broodbaktopic

1892
Ja, ik denk dat ik hem inzend naar Spacex, mogelijk gaat het broodje dan straks de ruimte in om enkele tientallen miljoenen jaren in een vaste baan om de aarde te kijken hoe het met ons afloopt. Dan wordt het uiteindelijk gevonden door een andere beschaving, samen met die Tesla en dan begrijpt men wat ons allemaal heeft bewogen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1898
Doet me denken aan wat mijn (toenmalige) vriendin in 1975 in Yakima, Washington een "popover' noemde, een soort poffertje die uit een klein bekertje kwam ploffen in de oven. Hield het midden tussen een poffertje en een croissant, verrukkelijk met boter en jam.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1900
Krijg trek met al die mooie brooden die hier gepost worden! Jullie zijn geen Bakker van beroep? :o

Ga ook eens proberen een brood te bakken van het weekend, nog nooit gedaan. Zal posten hoe het is geworden haha.
ECM Giotto Premium - LSM 97 - Kinu M47 - Mokkapot - Dripper - AeroPress