Lijkt iets uit Star Trek met die zwarte achtergrond.
Re: Het grote broodbaktopic
1892Ja, ik denk dat ik hem inzend naar Spacex, mogelijk gaat het broodje dan straks de ruimte in om enkele tientallen miljoenen jaren in een vaste baan om de aarde te kijken hoe het met ons afloopt. Dan wordt het uiteindelijk gevonden door een andere beschaving, samen met die Tesla en dan begrijpt men wat ons allemaal heeft bewogen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1893Een broodje vers uit den moderne electrische oven. Het had erge haast om uit den oven te ontvluchten dat den achterkant uitbrak.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven
1894lekker!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1895Hallo bakkers....
Ik heb vandaag mijn Bear Teddy Varimixer 5L te koop gezet - is een ontzettend stevige keukenrobot die ook voor het betere kleedwerk wordt gebruikt. Ik maak er zelf veel te weinig gebruik van daar ik de incidentele degen met de hand kneed.... Koffieforum prijs is 450 euro + pondje mooie bonen
Info op marktplaats https://link.marktplaats.nl/m1261102912
groet en veel plezier met bakken...
Vincent
Ik heb vandaag mijn Bear Teddy Varimixer 5L te koop gezet - is een ontzettend stevige keukenrobot die ook voor het betere kleedwerk wordt gebruikt. Ik maak er zelf veel te weinig gebruik van daar ik de incidentele degen met de hand kneed.... Koffieforum prijs is 450 euro + pondje mooie bonen
Info op marktplaats https://link.marktplaats.nl/m1261102912
groet en veel plezier met bakken...
Vincent
1896LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1897Zou dit een baseballcap zijn? Het is in ieder geval heet en eetbaar
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven
1898Doet me denken aan wat mijn (toenmalige) vriendin in 1975 in Yakima, Washington een "popover' noemde, een soort poffertje die uit een klein bekertje kwam ploffen in de oven. Hield het midden tussen een poffertje en een croissant, verrukkelijk met boter en jam.
1899LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1900Krijg trek met al die mooie brooden die hier gepost worden! Jullie zijn geen Bakker van beroep?
Ga ook eens proberen een brood te bakken van het weekend, nog nooit gedaan. Zal posten hoe het is geworden haha.
Ga ook eens proberen een brood te bakken van het weekend, nog nooit gedaan. Zal posten hoe het is geworden haha.
ECM Giotto Premium - LSM 97 - Kinu M47 - Mokkapot - Dripper - AeroPress