Re: Wat drink je nu?

1139
Kwaliteit is geweldig zoals was te verwachten. Dergelijke kwaliteit is niet te krijgen van Nederlandse branders. Dit wordt mijn nieuwe abonnement (Tim Wendelboe was de vorige).
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom 01 - 98mm Mizen (pre-order), Pietro pro brewing, Veel slowkoffie spul

Re: Wat drink je nu?

1140
Erik82 schreef:Kwaliteit is geweldig zoals was te verwachten. Dergelijke kwaliteit is niet te krijgen van Nederlandse branders. Dit wordt mijn nieuwe abonnement (Tim Wendelboe was de vorige).
Wat maakt dat die Denen zoveel beter branden? Kopen ze bijvoorbeeld betere bonen in? Dat zou de hogere prijs wel een beetje verklaren wat mij betreft.

Kan het ook een cultuurdingetje zijn wellicht? ik geloof dat Scandinavië wel wat meer heeft met het third wave filter gebeuren.

"Wij" Hollanders zijn meer van de aroma rood per mok van een halve liter. 'T mag niet teveel impact hebben op het totaalbedrag van de wekelijkse boodschappen.

Ik vind dat je een goed voorbeeld geeft Erik!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.