Nog paar vraagjes:
- Zit die op de afvoer aangesloten?
- Is dat een standaard groep of moet je speciale portafilter aanschaffen? Past de espazole cleaning dinges er bvb op?
Re: Bezzera b3000al hendelmachine
12De afvoer had ik met een slang in een emmer, maar je kunt de lekbak ook afdoppen en dan gewoon "handmatig" legen. Ik moet wel zeggen dat een lekbak op de afvoer/emmer echt een genot is wat je nooit meer wil missen hoor
De groep is "gewoon" 58mm, dus als je bakjes en tampers passen in elk gebal. De filter dragers zijn zover ik weet hetzelfde als de strega en daar kan de espazzola geloof ik ook in. Dat moet eventueel te checken zijn.
De groep is "gewoon" 58mm, dus als je bakjes en tampers passen in elk gebal. De filter dragers zijn zover ik weet hetzelfde als de strega en daar kan de espazzola geloof ik ook in. Dat moet eventueel te checken zijn.
13Noord Holland is ver...
Zonder file 3 uur rijden enkele rit
Zonder file 3 uur rijden enkele rit
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS
14Knoop je er een dagje zaanse schans aan vast! Of we spreken af in Amstelveen dat mag ook, scheelt je alweer een uur
15Groningen naar Noord Holland is lang geen 3 uur. Zelfs als je achteruit rijdt gaat het sneller....
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
16Tegen die tijd heb je hem allang tegen een boom geparkeerd of iets van dien aard!bobbee schreef:Groningen naar Noord Holland is lang geen 3 uur. Zelfs als je achteruit rijdt gaat het sneller....
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
17Ook goed, maar het is geen 3 uur rijden enkele reis.@3aan schreef:Tegen die tijd heb je hem allang tegen een boom geparkeerd of iets van dien aard!bobbee schreef:Groningen naar Noord Holland is lang geen 3 uur. Zelfs als je achteruit rijdt gaat het sneller....
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
18Van af Gent is het wat langer..
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero
19Ik ben sinds gisteren in gesprek met een geïnteresseerde Canadees. Maar die komt m ook vast niet ophalen klinkt wel als een hoop gedoe dat verschepen....
20Aah ja! Dat is zo.kilo schreef:Van af Gent is het wat langer..